Re: EUROLEGA
Inviato da:
giòani da canzèlade (
IP registrato)
Data: Fri, 1 December 2006 - 15:26
caro profeta,
dopo pì de trenta àni che rompe i cojoni in giro, son rivà finalmente a casa.Pochi mesi, fursi, anca manco, e non te mè vedarà pì in giro sentà dò su chei scomodi légn , de chèle brute palestre che siòn abituadi a frequentà. Basta polemiche, basta urli e mòcole , che ghe nè tirà anca màsa. Basta nemici numero uno, ma saràlo chi pò sti nemici! Basta 'io scànàro, cinquantàdòi àn fiòl d'un càn sòn dobòta neghèr..i cojoini, i dìs dàle mè bande, onde che sa magna 'ncora polenta e tocà dà boja, e davanti a 'n ombra se se conta le sciòne de nà vita fàta tuta de corsa.
Basta, tèl dighe a tì per primo, tì che te me à fat gòde cò le tò nòvèle e cò la tò ironia. Fursi no tè sarà stat el pì brào sui càmpi, ma aveghene de chèi come tì in tè ste squadre! ....stracàn!Torna a scrìve vàlk dè bèl che là not dorme poch, e cò sti quà che scrif mònade , no lè pàsa mai. Se cògnoson solk chè de vista, ma cande chè te òl beve na bira bòna ciàmeme, che 'n cìn de càsin ìnsieme sòn 'còra bon de fàlo. ( scusa il dilaetto agordino, ma tornando alle origini si riprendono le primarie abitudini, e mi sembra giusto dare il mio ad--- a questo basket che è stato così importante nella mia vita nella lingua che mi ha cresciuto. Per quanto riguarda le polemiche ed i titoli dei giornali, stendiamo un pietoso velo,anche per questo bisogna essere maestri, e non tutti lo sanno fare. Il mio carattere, brutto, che mi ha attirato tante antipatie, quello resterà, e ne sono orgoglioso, indipendentemente da chi, o cosa dirà).
Con ammirazione e simpatia
Giovanni Giosuè Prompicai da Cancellade